wtorek, 9 marca 2010

Co jest za Słupem Informacyjnym?

Witajcie!
Jak przeszedłem do miasta zauważyłem coś za słupem to była kawałek jakiegoś zwierzęcia z jakiegoś materiału. Więc szybko poszedłem do biblioteki spotkałem tam Carla Carluso i spytałem się go co to jest tam.
Tym razem mi odpowiedział gdzie zrobiłem z nim wywiad
Witaj Carlu!
O Witaj Logomanie1! Co cię do mnie sprowadza?
Mam pytanie
A jakie?
Zastanawia mnie co jest za słupem informacyjnym w Mieście?
Widać jesteś ciekawski. Ja też właśnie szukam informacji na ten temat.
A czy już coś znalazłeź?
Tak, dowiedziałem się, że za słupem jest jakaś głowa z tektury i otwarte pudło. Innych informacji nie mam.
Dziękuję ci!
Nie ma za co.
Jak widzicie zrobiłem z nim mały wywiad. Mam zdjęcie tego co jest za słupem

 
Mam również zdjęcie Moje i Carla:

 
Ciekawe co tam się kryje?
Do zobaczenia moi drodzy!
Agent Logoman

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz